NASZE DZIAŁANIA
MARZEC/09 - PLAN DZIAŁAŃ
· Napisanie
czwartego rozdziału opowiadania historycznego o przygodach Ewy i Tomka w XVI
wieku w wersji angielskiej (odp. Barbara Głuszcz, Tomasz Piórkowski).
· Zapoznanie
uczniów z kolejnymi rozdziałami opowiadań historycznych nadesłanymi przez szkoły
partnerskie (odp. Barbara Głuszcz, Tomasz Piórkowski, Kamil Wierzchoń).
· Zredagowanie
szóstego numeru gazetki European Times (odp. Barbara Głuszcz).
· Kompletowanie
w specjalnych segregatorach kolejnych wydań gazetki EUROPEAN TIMES wraz z ich
tłumaczeniami przygotowanymi przez uczniów klas piątych i szóstych (odp.
Małgorzata Puchalska, wychowawcy klas I-III).
· Nauka
zwrotów w języku francuskim przez radiowęzeł, prezentacja wyrażeń na specjalnej
tablicy (odp. Kamil Wierzchoń, Zofia Ożlańska; wychowawcy wszystkich klas na
godzinach wychowawczych utrwalają z uczniami słownictwo).
· Nauka
kolejnych tańców pochodzących z krajów naszych partnerów (odp. Katarzyna
Nita-Murawska).
·
Tłumaczenie gazetek nadesłanych przez szkoły partnerskie (odp.
Kamil Wierzchoń- grudniowe wydania, Barbara Głuszcz- styczniowe wydania, Tomasz
Piórkowski- lutowe wydania).
· Wybranie
najładniejszego projektu okładki na płytkę z zebranymi prezentacjami PowerPoint
spośród prac nadesłanych przez naszych partnerów (odp. Zofia Ożlańska, Ewa
Hryńko, Barbara Głuszcz).
· Wyłonienie
zwycięzców eliminacji do półfinału Szkolnej Ligi Talentów, konkursu Comeniusa
sprawdzającego wiedzę o projekcie, krajach partnerskich oraz ich językach.
Przygotowanie półfinału, który odbędzie 21 marca 2009 r. (odp. Kamil Wierzchoń,
Tomasz Piórkowski, Barbara Głuszcz).
· Przygotowanie
Dnia Comeniusa (odp. Samorząd Uczniowski, Zofia Ożlańska, Lidia Grad, Ewa Hryńko).
· Zorganizowanie
konkursu dla klas I-III sprawdzającego znajomość tematyki gazetek w Dzień
Comeniusa; (odp. Grażyna Jankowska, Małgorzata Puchalska, Danuta Malinowska).
· Przygotowanie
projektu okładki książki „Złote Momenty Europejskiej Historii” oraz okładki
polskiego rozdziału, czyli opowiadania o przygodach Tomka i Ewy w 16 wieku (odp.
Elżbieta Wojtkowska, Anna Ogonowska i Dorota Sadowska).
· Rozpoczęcie
prac nad przygotowaniem mapy Europy z informacjami i zdjęciami dotyczącymi
okresów historycznych, nad którymi pracują wszystkie szkoły partnerskie pisząc
opowiadania do książki pt. Złote Momenty Europejskiej Historii (odp. Tomasz
Piórkowski, Irena Pstrągowska, Elżbieta Wojtkowska).
· Uaktualnienie
gablot prezentujących: gazetkę European Times (odp. Grażyna Jankowska, Katarzyna
Popławska), kolejne rozdziały opowiadań historycznych naszych partnerów (odp.
Tomasz Piórkowski), poznawane słówka i wyrażenia w językach naszych partnerów
(odp. Kamil Wierzchoń, Zofia Ożlańska).
· Przygotowanie
zaproszeń na wizytę roboczą w Polsce dla szkół partnerskich (odp. Barbara
Głuszcz, Dorota Sadowska).
|