NASZE DZIAŁANIA
LUTY/09 - PLAN DZIAŁAŃ
·
Napisanie trzeciego
rozdziału opowiadania historycznego o przygodach Ewy i Tomka w XVI wieku w
wersji angielskiej (odp. Kamil Wierzchoń).
·
Zapoznanie uczniów z
kolejnymi rozdziałami opowiadań historycznych nadesłanymi przez szkoły
partnerskie (odp. Barbara Głuszcz, Tomasz Piórkowski, Kamil Wierzchoń).
·
Zredagowanie piątego numeru
gazetki European Times (odp. Małgorzata Puchalska).
·
Kompletowanie w specjalnych
segregatorach kolejnych wydań gazetki EUROPEAN TIMES wraz z ich tłumaczeniami
przygotowanymi przez uczniów klas piątych i szóstych (Uczniowie zabierają
segregatory do domu, aby ich rodzice mogli zapoznać się z artykułami szkół
partnerskich i wpisać swój komentarz - odp. Małgorzata Puchalska, wychowawcy
klas I-III).
·
Nauka zwrotów w języku
greckim przez radiowęzeł, prezentacja wyrażeń na specjalnej tablicy (odp. Kamil
Wierzchoń, Zofia Ożlańska; wychowawcy wszystkich klas na godzinach wychowawczych
utrwalają z uczniami słownictwo)
·
Nauka tańców naszych
partnerów (odp. Katarzyna Nita-Murawska)
·
Tłumaczenie gazetek
nadesłanych przez szkoły partnerskie (odp. Tomasz Piórkowski- listopadowe
wydania, Kamil Wierzchoń- grudniowe wydania, Barbara Głuszcz- styczniowe
wydania)
·
Wybranie
najładniejszego projektu okładki na płytkę z zebranymi prezentacjami PowerPoint
spośród prac nadesłanych przez naszych partnerów (odp. Zofia Ożlańska, Ewa
Hryńko, Barbara Głuszcz)
·
Opracowanie regulaminu i
pytań do eliminacji klasowych konkursu Comeniusa sprawdzającego wiedzę o
projekcie, krajach partnerskich oraz ich językach, którego finał przeprowadzony
zostanie w czasie wizyty gości ze wszystkich krajów partnerskich w maju (odp.
Kamil Wierzchoń, Tomasz Piórkowski, Barbara Głuszcz)
|